Spauskite čia, norėdami atlikti paiešką

Prakiurusios padangos remonto gidas

Pažeistą padangą galima sutaisyti esant tam tikroms sąlygoms :

  • Turi būti išsaugota vidinė struktūra. Važiuojant nuleista padanga arba ilgai laikant automobilį su nuleista padanga gali nukentėti jos struktūra.
  • Pažeistas gali būti tik protektorius. Padangos šoninės sienelės turi būti nenukentėjusios.
  • Svetimkūnio padaryta skylė turi būti mažesnė nei 6 mm. Todėl restauruoti negalima įplyšusios, įpjautos ar nuo smūgio į šaligatvį pažeistos padangos.

Ar galima remontuoti padangą su runflat ? Taip, bet sąlyga, kad nevažiavote nuleista padanga ! Dėl to padangos su runflat yra dažnai nepataisomos.

Taisymas iš išorės

Iš išorės padanga remontuojama kaiščiu. Šis būdas yra labai paprastas, nebrangus ir trunka vos kelias minutes. Vis dėlto, gamintojai nerekomenduoja šio remonto būdo kaiščiu, nes nepatikrinama vidinė padangos struktūra. Toks remontas yra trumpalaikis.

Naudojimo būdas :

  1. Suraskite svetimkūnio padarytos skylės vietą ir, naudodami T formos rankenėlę, paruoškite ir išvalykite skylę.
  2. Įstumkite kaištį iki kaiščių laikiklį iki vidurio. Kaištį reikia padengti klijais, nebent jis padengtas iš anksto.
  3. Kaiščių laikiklio pagalba įstumkite kaištį į skylę ir kelis centimetrus.
  4. Atsargiai nuimkite kaiščių laikiklį, sukdami kaištį į padangos išorę.
  5. Dabar reikia nupjauti išlindusį kaiščio galą.
  6. Jūsų padanga suremontuota ! Pripūskite ją ir tikrinkite, kad jos slėgis nesumažėtų daugiau nei 0,1 baro per mėnesį kaip geros būklės padangų.

Remontas iš vidaus

Į padangą įterpiamas elementas, vadinamas « grybu », yra patikimiausias metodas, bet taip pat brangiausias ir reikalaujantis profesionalios įrangos. Iš pradžių reikia nuimti padangą, paskui atlikti įvairius veiksmus : nuplauti, išvalyti, pragręžti, vulkanizuoti « grybą » ir nupjauti perteklių.

Šį būdą rekomenduoja gamintojai.


Tai yra du labiausiai paplitę padangų remonto metodai.