Automobilių padangos
Motociklų padangos
Keturračių padangos
Plieniniai ratlankiai
Aliuminiai ratlankiai
Ratlankių + padangų rinkinys
Sniego grandinės
Balansavimas
Pripūtimas
Įrankiai ir laikikliai
Taisymas
Akumuliatorius
Alyvos
Priedai
TPMS
Montavimas - veržimas
Priedai
Gidas
Pristatymas ir montavimas
Pro
paskyra
Kontaktai
Skaitant kai kuriuos specializuotų leidinių straipsnius ar peržvelgiant forumus internete susidaro įspūdis, kad padangos azotu užpildomos dažniau nei deguonimi. Tačiau iš tiesų azotas daugiausia naudojamas komercinės ir karinės aviacijos sektoriuose, žiedinėse lenktynėse dalyvaujančiuose automobiliuose ir didelėse civilinės inžinerijos transporto priemonėse.
Ar verta visiems pradėti naudoti azotą ? Nežinia.
Orą, kuriuo mes kvėpuojame sudaro 78% azoto, 21% deguonies 1% kitų elementų. Taigi azotas sudaro didelę dalį oro, kuriuo mes užpildome padangas. Žinant, kad jas užpildyti galime 99% azoto, skirtumas gali atrodyti nereikšmingas.
Kaip visoms dujoms, azotui būdingas išsiplėtimas, kuris augant temperatūrai didėja, o žemoje temperatūroje kondensuojasi. Iš tiesų temperatūrai pakilus aukščiau 8°c, slėgis padidėja 0.1 baro ir atvirkščiai.
Ruošdami padangas pripūtimui azotu, niekada nenaudokite oro ištraukimo siurblio, galite negrįžtamai sugadinti vidines struktūras, nuo kurių priklauso padangų eksploatacinės savybės
Automobilių padangos