Automobilių padangos
Motociklų padangos
Keturračių padangos
Plieniniai ratlankiai
Aliuminiai ratlankiai
Ratlankių + padangų rinkinys
Sniego grandinės
Balansavimas
Pripūtimas
Įrankiai ir laikikliai
Taisymas
Akumuliatorius
Alyvos
Priedai
Montavimas - veržimas
Priedai
Gidas
Pristatymas ir montavimas
Pro
paskyra
Kontaktai
Toliau pateiktoje išsamioje lentelėje rasite lenktynėms tinkantį padangų slėgį, tik jokių būdu tokiu slėgiu negalima važinėti paprastais keliais. Todėl prieš grįžtant į viešuosius kelius, būtina atkurti įprastą slėgį.
Nurodytas slėgis yra orientacinio pobūdžio. Patyręs vairuotojas gali savo nuožiūra keisti slėgį pagal pageidavimą ir laikydamasis mechaninių ribų. Slėgis turi būti tikslinamas 0.15 baro tikslumu.
Kad nekiltų pavojus DOT sertifikuotoms padangoms netolygiai nusidėvėti, slėgis neturi būti per mažas. Jei padangos per mažai pripūstos, ant protektoriaus peties atsiranda nedidelis nudilęs ratas. Tinkamas slėgis sumažina kylančius pavojus.
Vairuotojo elgesys, žinoma, yra svarbiausias parametras, užtikrinantis tolygų padangų dėvėjimąsi.
Automobilio tipas | Padėtis | Slėgis |
---|---|---|
Priekiniai varomieji ratai | Priekiniai | 2.4 / 3.15 barai |
Užpakalinės | 2.1 / 2.8 barai | |
Variklis priekyje / Užpakaliniai varomieji ratai | Priekiniai | 2.4 / 3.15 barai |
Užpakaliniai | 2.1 / 2.8 barai | |
Variklis užpakalyje / Užpakaliniai varomieji ratai | Priekiniai | 2.4 / 3.15 barai |
Užpakaliniai | 2.4 / 2.8 barai |
Toliau esančioje lentelėje pateikiami išsamūs lenktynėms skirti padangų pakeitimai ir geometrijos pritaikymas. Šie pakeitimai jokių būdu netinka važiuoti paprastais keliais.
Nustatymas | Sumažinti priekinių ratų slydimą | Sumažinti užpakalinių ratų slydimą |
---|---|---|
Priekinių padangų slėgis | Mažesnis | Didesnis |
Užpakalinių padangų slėgis | Didesnis | Mažesnis |
Priekinių padangų plotis | Didesnis | Mažesnis |
Užpakalinių padangų plotis | Mažesnis | Didesnis |
Priekinių ratų išvirtimas | Labiau teigiamas | Labiau neigiamas |
Užpakalinių ratų išvirtimas | Labiau neigiamas | Labiau teigiamas |
Priekinių ratų suvedimas | Platesnis | Siauresnis |
Užpakalinių ratų suvedimas | Siauresnis | Platesnis |
Priekinių ratų kasteris | Labiau teigiamas | Labiau neigiamas |
Priekinė pakaba | Atpalaiduoti | Įtempti |
Užpakalinė pabaiga | Įtempti | Atpalaiduoti |
Priekinis stabilizatorius | Lankstesnis (plonesnis) | Kietesnis |
Užpakalinis stabilizatorius | Kietesnis (storesnis) | Lankstesnis |
Svorio pasiskirstymas | Daugiau svorio priekiniai ašiai | Daugiau svorio užpakalinei ašiai |
Rekomenduojama padangų slėgį padidinti 0.4-0.7 baro, palyginti su važiavimu sausu keliu, siekiant sumažinti akvaplaningo pavojų.
Priminimas: akvaplaningas įvyksta, kai tarp padangos ir kelio susidaro vandens plėvelė. Dėl šio vandens sluoksnio padanga gali atsiskirti nuo kelio ir dingti sukibimas.
Padidintas slėgis suapvalina padangos šonines sieneles ir sumažina deformacijos amplitudę.
Todėl sąlyčio su keliu plotas tampa plonas ir siauras. Tai taip pat padeda išlaikyti atvirą protektoriaus raštą, kuriuo optimaliai šalinamas vanduo.
Automobilių padangos