Automobilių padangos
Motociklų padangos
Keturračių padangos
Plieniniai ratlankiai
Aliuminiai ratlankiai
Ratlankių + padangų rinkinys
Sniego grandinės
Balansavimas
Pripūtimas
Įrankiai ir laikikliai
Taisymas
Akumuliatorius
Alyvos
Priedai
Montavimas - veržimas
Priedai
Gidas
Pristatymas ir montavimas
Pro
paskyra
Kontaktai
Viena pagrindinių padangų funkcijų – važiuojant šlapia kelio danga šalinti vandenį iš protektoriaus.
Akvaplaningas susidaro tada, kai tarp jūsų automobilio padangų ir kelio įsiterpia vanduo. Jam susikaupus protektoriaus grioveliuose susidaro vandens plėvelė. Kai slėgis tampa per didelis ir vanduo nebepašalinamas, padangos praranda sąlytį su kelio danga. Automobilis tampa nevaldomas.
Viena pagrindinių priežasčių yra padangų nusidėvėjimas. Kuo labiau padangos nudilusios, t. y. ne toks gilus protektoriaus raštas, tuo sunkiau pašalinti vandens perteklių. Sąlyčio plotas tarp padangos ir kelio (sukibimas) tampa minimalus ir kai jūs valdote, stabdote ar įsibėgėjate akvaplaningo rizika smarkiai išauga.
Skirtingų fazių susidarymas prieš akvaplaningąBlogai pripūstos padangos padidina akvaplaningo pavojų.
Padangų slėgis | Greitis | Paaiškinimas | |
---|---|---|---|
![]() |
2.4 barai (35psi) | 0 km/val. | Visas protektorius (tamsi paveikslėlio dalis) liečiasi su keliu. |
![]() |
2.4 barai (35 psi) | 100 km/val. | Sumažėja sąlyčio su keliu plotas, bet vanduo sėkmingai šalinamas padangų grioveliais. |
![]() |
2 barai (30 psi) | 100 km/val. | Sumažėja sąlyčio su keliu plotas. Padidėja akvaplaningo pavojus. |
![]() |
1.7 baro (25 psi) | 100 km/val. | Po padanga įsiterpia vanduo. Protektorius nebesiliečia su keliu, susidaro akvaplaningas. Automobilis tampa nevaldomas. |
Automobilių padangos