Spauskite čia, norėdami atlikti paiešką

Aliuminių ratlankių keitimas

Ratlankio techniniai ypatumai paaiškinti žemiau esančiame paveikslėlyje :

Informacinė schema

1. Ratlankio plotis coliais.
2. Ratlankio diametras coliais.
3. Ratlankių atstumas : atstumas milimetrais tarp dviejų priešpriešiais esančių veržlių.
4. ET arba ofestas : atstumas nuo ratlankio simetrijos plokštumos iki ratlankio lietimosi prie stebulės plokštumos.
5. Centrinė anga : ratlankio centro, dedamo ant stebulės, diametras.

Jei žinote originalių automobilio ratlankių atstumą tarp veržlių, centrinės angos dydį, veržlių skaičių ir ofsetą, galite pasinaudoti mūsų matmenų paieška

Jei jūs šios informacijos nežinote – ne bėda, nes mes turime duomenų bazę, kurioje rasite visas šias charakteristikas pagal savo automobilio tipą. Jūs galite pasirinkti automobilį čia. Mūsų svetainė parodys jums visas gamintojo nurodytas charakteristikas atitinkančius ratlankius, skirtus priekinėms ir užpakalinėms padangoms.

Atlikę paiešką jūs žinosite tikslius jūsų automobiliui tinkančių ratlankių matmenis. Paskui galite atlikti paiešką pagal matmenis laikydamiesi toliau nurodytų taisyklių.

Taisyklės

Jūs galite pasirinkti ratlankius, kurių matmenys skiriasi nuo originalų. Tačiau reikia laikytis kelių taisyklių :

  • Vienodas veržlių skaičius ir atstumas tarp jų : ratlankiai tvirtinami veržlėmis. Taip pat ratlankių veržlių tvirtinimo vieta turi būti lygiai toje pačioje vietoje kaip tvirtinimo vietos ant ašies. Ši ypatybė nusakoma veržlių skaičiumi ir atstumu tarp 2 priešpriešiais esančių veržlių.
  • Identiška arba didesnė centrinė anga : centrinėje ratlankio angoje tvirtinama automobilio ašies stebulė. Todėl ši anga turi būti didesnė arba lygi stebulės diametrui, nes kitu atveju ratlankis neprisitvirtins. Kartais, jei anga didesnė nei nurodo gamintojas, važiuodami galite jausti įkyrią vibraciją. Norėdami išspręsti šią problemą, ratlankius pristatome su centravimo žiedais, kurie "užkemša" atsiradusį tarpą tarp ašies stebulės ir centrinės ratlankio angos.
  • Vienodas ofsetas : ofsetas yra labai svarbus, nes jis nusako ratlankio padėtį ašies atžvilgiu. Jei ofsetas per didelis, ratlankis gali liestis į vidinę ašies dalį ir stabdžių sistemą. Jei ofsetas per mažas, ratlankis gali liestis į automobilio kėbulą. Idealus ofsetas priklauso nuo automobilio.