Automobilių padangos
Motociklų padangos
Keturračių padangos
Plieniniai ratlankiai
Aliuminiai ratlankiai
Ratlankių + padangų rinkinys
Sniego grandinės
Balansavimas
Pripūtimas
Įrankiai ir laikikliai
Taisymas
Akumuliatorius
Alyvos
Priedai
Montavimas - veržimas
Priedai
Gidas
Pristatymas ir montavimas
Pro
paskyra
Kontaktai
Ar jau susimąstėte, ką reiškia sutrumpinimai MFS, FR, FSL ar RPB ant padangos profilio ?
Šie keisti ženklai rodo, kad padanga turi ratlankius apsaugančią briauną. Ji sumažina nuostolius, patiriamus nuo trinties į šaligatvius ar nuo kelyje pasitaikančių svetimkūnių.
Kaip pavyzdį palyginkite dvi pateiktas nuotraukas:
Nereikia ieškoti 7 skirtumų, nes akivaizdžiai matyti, kad kairėje pusėje esantis ratlankis visiškai pažeistas smūgių ir svetimkūnių. Tuo tarpu ratlankis dešinėje pusėje turi specialią briauną, kuri jį saugo nuo smūgių. Didžiausias smūgis tenka padangai, o ne ratlankiui.
Ne, dauguma standartinių padangų šios apsaugos neturi. Tai aiškinama tuo, kad standartinės padangos dažniausiai montuojamos ant plieninių ratlankių su ratų gaubtais, kurie pagerina automobilio išvaizdą. Apsauginės briaunos sumažina galimybę pasirinkti ratų gaubtus, todėl tampa neįmanomi kai kurie montavimo būdai.
Be to, apsauginės ratlankių briaunos apsaugo tik nuo nedidelių smūgių ir subraižymų, dažnai vadinamų tiesiog "įbrėžimais".
Yra ir kitų sprendimų, skirtų apsaugoti ratlankius, pavyzdžiui, ratlankių apsaugos juostos, kurios priklijuojamos stiprios fiksacijos klijais. Apsauga ne tokia efektyvi, kaip briauna, tačiau gali būti naudojama po smūgio. Apsaugos juostos būna įvairių spalvų ir gali pagerinti jūsų ratlankių išvaizdą.
Ratlankiai