
Patobulinta labai populiarios E-07 versija. E-07+ buvo specialiai sukurtas didelėms enduro motociklams, siekiant užtikrinti gerą motociklo ir padangų veikimą. Dėka šiek tiek modifikuoto protektoriaus modelio, padanga užtikrina geresnį vairavimą nekeliu ir keliu. Didelis mygtuko dizainas suteikia didelę erdvę tarp protektoriaus blokų, kad būtų galima pašalinti smėlį, purvą ir vandenį iš kontakto zonos, tuo pačiu išlaikant pakankamai gumos kontakto su keliu padangos sukimosi metu. Modifikuotas protektoriaus modelis suteikia šiai padangai 50/50 ilgaamžiškumą ir puikią sukibimą visų rūšių paviršiuose, taip pat drėgnuose paviršiuose.
Norėdami įvertinti šią prekę, iš pradžių turite atlikti užsakymą. Informuojame, kad svetainėje palikti atsiliepimai yra kontroliuojami. Atsiliepimai yra rūšiuojami tik chronologine tvarka.
Kaip ir galinis, puiki padanga su tinkamu valdymu už asfalto ribų. Ramina ant sauso paviršiaus, labiau ribinė, jei paviršius šlapias. Nusidėvėjimas 60% po 13500 km, padanga pradeda sukelti lengvus judesius vairalazdėje labai dideliu greičiu greitkelyje. Ji randa savo ribas smėlyje (šiek tiek) ir ypač purve.
Labai gera ir tyli padanga.
Labai gerai veikia ne tik ne visureigiui, bet ir kelyje. Būkite atsargūs drėgnoje kelioje.
Šiuo metu žiūriu naują identišką padangą, nuvažiuota 8000 kilometrų, liko apie 10. Tai trunka ilgai. Tačiau apie pusę nuvažiuotos atstumą buvo asfalte - tai truko ilgiau nei tikėtasi.
Kaip papildymas mano 2022-08-27 apžvalgai: Padangos buvo pakeistos, nes joms buvo 1,6 mm protektoriaus gylis. Atstumas, nuvažiuotas priešinio rato pakeitimo metu: 22000 km. Atstumas, nuvažiuotas priekinio rato pakeitimo metu: 28000 km. Dabar vėl yra sumontuotos tos pačios padangos.
Padangos įtikina visais atžvilgiais, drėgnos, sausos, kelias, ne kelias, ilgaamžiškumas.... visada vėl
Puikios padangos
Puikios padangos tiek neaspaliniui, tiek kelio daliai.
Labai gerai !
Iki šiol man tai patiko.