Falken padangas Japonijoje gamina Sumitomo Rubber Industries bendradarbiaudamas su amerikiečių konstruktoriumi Goodyear. Pirmoji Falken padanga, sukurta 1983 metais, buvo giriama už našumą ir inovacijas padangų sektoriuje. Falken siūlo aukšto lygio padangas, visiškai atitiksiančias jūsų reikalavimus. Falken padangos sukurtos siekiant pasiūlyti geriausią kokybės/kainos santykį.
Visos Falken padangos priklauso sportinių padangų kategorijai ir susikūrė itin teigiamą įvaizdį, Falken dalyvaujant automobilių sporte. Falken gamyboje taikomi aukščiausi kokybės standartai. Visos gamybos vietos sertifikuotos pagal ISO 9001 standartą. Be to, Sumitomo grupės gamyklos sertifikuotos pagal aplinkosaugos valdymo sistemos ISO 14001 standartą.
Naršykite mūsų plačią Falken modelių gamą ir raskite tai, kas idealiai atitinka jūsų poreikius. Mėgaukitės geriausiomis kainomis visame mūsų pasirinkime!
FALKEN neseniai sukūrė technologiją, taikomą labai aukštos tikslumo plokščiaratėms padangoms gaminti. Ši sistema, vadinama NEO-T01, kiekviena padanga projektuojama naudojant metalinį branduolį, vadinamą "former". Jis turi tikslią galutinės padangos dydį ir formą. Šio proceso specifika yra tai, kad jis naudoja "juostelės" techniką, kuri apima padangos dalis, riedėjimo juostą ir šoną, be persidengimo ar sandūros. Vulkanizacijos metu neregistruojama jokių deformacijų, o visos medžiagos yra automatiškai ir kompiuteriškai surinktos. NEO-T01 gamybos sistema reiškia nuoseklumą serijinei aukščiausios klasės padangų gamybai ir todėl aukštesnės kokybės.
Tai yra padangos, kurios yra pagrindinis triukšmo šaltinis automobilyje. Garso, kurį skleidžia riedėjimas, viršija variklio ar aerodinamikos garsą. Tai yra oro vibracija padangose, kuri sukelia šį reiškinį, dėl rezonanso reiškinio. FALKEN inžinieriai sukūrė konceptą, pagrįstą poliuretano putomis, kuris leidžia pašalinti šį garso trikdymą. Dėka sluoksnio, kuris dengia padangos vidų, vibracija yra sumažinta, taip pat ir triukšmas, kuris rodo iki dešimties decibelų mažiau. Ši labai atspari technologija veikia visą padangos tarnavimo laiką nekliudydama jos našumo.
Iš padangų tikimasi trijų esminių savybių: saugumo, mažos riedėjimo varžos ir ilgaamžiškumo. Sumitomo Rubber Industries Ltd. komandos atliko išsamius tyrimus padangų molekulinės struktūros srityje siekdamos optimizuoti jų našumą. Jų darbams jie naudojo dalelių greitintuvus ir simuliacijos programas. Taip jie galėjo stebėti, iki nanometro tikslumo, kaučiuko elementų, kurie sudaro padangas, molekulinę struktūrą. Jų analizės ypač sutelkė dėmesį į šilumos generavimą padangoje ir būdus, kaip ją kontroliuoti. Sinonimas energijos nuostolių ir dėl to riedėjimo varžos, bet ir nereikalingo kuro vartojimo, ši šiluma yra vienas iš jų darbų objektų. Šie tiksli molekulinės struktūros tyrimai lėmė pažangios 4D-Nano Design technologijos kūrimą, kuris padidina padangos našumą lietingomis sąlygomis, bet taip pat sumažina kuro vartojimą iki penkių procentų palyginti su įprastomis padangų kategorijomis.