Bridgestone prekės ženklas buvo įkurtas 1931 m. Japonijoje Shōjirō Ishibashi iniciatyva. Jo pavadinimas, kilęs iš pažodinio žodžio „Ishibashi“ („akmeninis tiltas“) vertimo, atspindi siekį kurti padangas, gebančias palaikyti spartų automobilių pramonės augimą. Nuo pat veiklos pradžios įmonė gamina padangas, diegdama japonų technologijas ir siekdama išsiskirti iš Europos bei Šiaurės Amerikos gamintojų.
- Nuo 1950-ųjų Bridgestone modernizuoja savo gamyklas ir tampa pirmąja bendrove, pradėjusia prekiauti spindulinėmis padangomis. Pardavimai sparčiai auga, iškeldami prekės ženklą į padangų pramonės viršūnę Japonijoje.
- 1970-aisiais įmonė daug investuoja į radialinių padangų tyrimus ir pristato Super Filler Radial (1978 m.) bei Potenza (1979 m.) – aukštos kokybės automobiliams skirtą padangą.
- Plečiantis tarptautiniu mastu, Bridgestone įsigyja gamyklų Australijoje, investuoja į gamintoją Taivane bei įsitvirtina Indonezijoje, Irane ir kitose šalyse. 1988 m. grupė įsigyja Firestone, taip sustiprindama savo pasaulinę poziciją.
- Atidarydama gamyklas ir tyrimų bei plėtros (R&D) centrus įvairiose šalyse, Bridgestone plečia automobiliams, sunkiasvoriams ir komercinėms transporto priemonėms skirtų padangų asortimentą. 1967 m. pasirodo pirmosios Bridgestone radialinės padangos, dar labiau pagerinančios ilgaamžiškumą ir važiavimo komfortą.
- 2016 m. rinkai pristatoma DriveGuard padanga, kuri leidžia važiuoti net ir praradus slėgį. Jos „Cooling Fin“ technologija padeda išlaikyti transporto priemonės valdymą prakiurus padangai iki 80 km atstumu, važiuojant iki 80 km/val.
- Šiandien įmonė yra tarp svarbiausių padangų gamintojų pasaulyje, antroje vietoje pagal pardavimų apimtis. Europoje nuo 1972 m. pagrindinė būstinė veikia Belgijoje, o ją papildo kelios gamyklos ir 32 hektarų tyrimų centras prie Romos.
Neapsiribodama vien padangų prekyba, Bridgestone siekia plėstis tikslingai įsigydama kitas įmones, vadovaudamasi filosofija: tiekti aukščiausios kokybės produktus, palaikančius automobilių mobilumą visame pasaulyje. Pasitelkdama technologinį paveldą ir gamybinį aktyvumą, ši įmonė tapo viena iš padangų rinkos lyderių, prisidėdama prie transporto priemonių saugumo ir našumo daugybėje pasaulio regionų.