Padangos Bridgestone

Bridgestone prekės ženklas buvo įkurtas 1931 m. Japonijoje Shōjirō Ishibashi iniciatyva. Jo pavadinimas, kilęs iš pažodinio žodžio „Ishibashi“ („akmeninis tiltas“) vertimo, atspindi siekį kurti padangas, gebančias palaikyti spartų automobilių pramonės augimą. Nuo pat veiklos pradžios įmonė gamina padangas, diegdama japonų technologijas ir siekdama išsiskirti iš Europos bei Šiaurės Amerikos gamintojų.

  • Nuo 1950-ųjų Bridgestone modernizuoja savo gamyklas ir tampa pirmąja bendrove, pradėjusia prekiauti spindulinėmis padangomis. Pardavimai sparčiai auga, iškeldami prekės ženklą į padangų pramonės viršūnę Japonijoje.
  • 1970-aisiais įmonė daug investuoja į radialinių padangų tyrimus ir pristato Super Filler Radial (1978 m.) bei Potenza (1979 m.) – aukštos kokybės automobiliams skirtą padangą.
  • Plečiantis tarptautiniu mastu, Bridgestone įsigyja gamyklų Australijoje, investuoja į gamintoją Taivane bei įsitvirtina Indonezijoje, Irane ir kitose šalyse. 1988 m. grupė įsigyja Firestone, taip sustiprindama savo pasaulinę poziciją.
  • Atidarydama gamyklas ir tyrimų bei plėtros (R&D) centrus įvairiose šalyse, Bridgestone plečia automobiliams, sunkiasvoriams ir komercinėms transporto priemonėms skirtų padangų asortimentą. 1967 m. pasirodo pirmosios Bridgestone radialinės padangos, dar labiau pagerinančios ilgaamžiškumą ir važiavimo komfortą.
  • 2016 m. rinkai pristatoma DriveGuard padanga, kuri leidžia važiuoti net ir praradus slėgį. Jos „Cooling Fin“ technologija padeda išlaikyti transporto priemonės valdymą prakiurus padangai iki 80 km atstumu, važiuojant iki 80 km/val.
  • Šiandien įmonė yra tarp svarbiausių padangų gamintojų pasaulyje, antroje vietoje pagal pardavimų apimtis. Europoje nuo 1972 m. pagrindinė būstinė veikia Belgijoje, o ją papildo kelios gamyklos ir 32 hektarų tyrimų centras prie Romos.

Neapsiribodama vien padangų prekyba, Bridgestone siekia plėstis tikslingai įsigydama kitas įmones, vadovaudamasi filosofija: tiekti aukščiausios kokybės produktus, palaikančius automobilių mobilumą visame pasaulyje. Pasitelkdama technologinį paveldą ir gamybinį aktyvumą, ši įmonė tapo viena iš padangų rinkos lyderių, prisidėdama prie transporto priemonių saugumo ir našumo daugybėje pasaulio regionų.

Automobilių padangos Bridgestone

Perkamiausi profiliai

Visi profiliai Bridgestone

Naršykite mūsų plačią Bridgestone modelių gamą ir raskite tai, kas idealiai atitinka jūsų poreikius. Mėgaukitės geriausiomis kainomis visame mūsų pasirinkime!

Pasirinkite profilį
Pasirinkite profilį

Bridgestone technologija

SACT (Aukštesnis kilometražas)
SACT (Aukštesnis kilometražas)

Bridgestone SACT technologija siūlo dviejų skirtingų gumos mišinių derinį, kuris užtikrina padidėjusį atsparumą dilimui (esant normalioms tiesios linijos vairavimo sąlygoms), taip pat nepakartojamą pečių sukibimą lenktynėse. Štai tai, ko laukė sportinio vairavimo mėgėjai! Su dilimu, kuris atsiranda dėl jūsų vairavimo, pečiais, užtikrinančiais idealų trauką, ir centrine važiuojamąja danga, kuri dar labiau padidina nuvažiuotą atstumą, sunku rasti geriau kokybės / kainos santykio!

SACT + CAP&BASE (Patikimas visomis oro sąlygomis)
SACT + CAP&BASE (Patikimas visomis oro sąlygomis)

SACT technologija leidžia padangos protektoriaus centrinėje dalyje padengti daugiau atstumo prieš susidėvėjimą ir pateikti daugiau sukibimo turinčius pečius. Ji yra susijusi su po to esančiu Cap & Base sluoksniu, kuris užtikrina pagerėjusį protektoriaus standumą, tai suteikia nepaprastus sukibimo ir smūgių amortizacijos rezultatus nepriklausomai nuo oro sąlygų.

SILICA RICH EX (Optimalus sukibimas su jūsų priekiniais padangomis)
SILICA RICH EX (Optimalus sukibimas su jūsų priekiniais padangomis)

Silica Rich EX gumos sudėtyje yra daugiau silicio, dėl ko priekiniams padangoms suteikiamos pagerintos savybės drėgnomis sąlygomis. Derinant su RC Polymer technologija, silicio efektai yra padidinti ir padidėja padangos tarnavimo laikotarpis.

OBF (Sklandus vairavimas dideliu greičiu)
OBF (Sklandus vairavimas dideliu greičiu)

Bridgestone naujoji OBF technologija suteikia maksimalų standumą, kuris optimizuoja amortizaciją ir stabilumą dideliu greičiu. Ji taip pat tinka tiek sportiniam, tiek turistiniam vairavimui. Bridgestone OBF technologijos patentas šiuo metu yra patvirtinimo stadijoje.

HTSPC (Valdymas visomis sąlygomis)
HTSPC (Valdymas visomis sąlygomis)

Bridgestone šiandien yra vienintelis gamintojas, naudojantis HTSPC technologija, kurioje yra sujungti penki plieno monofilamentai, sudarantys vienaspiralę diržą. Guminis sluoksnis užtikrina izoliaciją nuo filamentų, garantuojančių vienodą ir linijinę įtampą, sukeliančią maksimalų standumą. Nepriklausomai nuo to, ar kelias yra sausas, ar drėgnas, padangos, naudojančios HTSPC technologiją, pasižymi geresniu sukibimu ir pagerėjusiu valdomumu dėl vienodo kontakto slėgio. Monofilamentai yra apsaugoti nuo bet kokios oksidacijos ir minimizuoja šilumos kaupimąsi, leidžiant reguliariau sunaikinti protektoriaus juostą ir padidinti nuvažiuotų kilometrų skaičių.

3LC (Stabilumas ir sukibimas posūkiuose)
3LC (Stabilumas ir sukibimas posūkiuose)

Bridgestone inovuoja su 3LC technologija, kurioje naudojamas trijų sluoksnių padangų mišinys. Dvi kieto mišinio sluoksniai užima riedėjimo juostos centrą, garantuodami puikią stabdymo stabilumą ir užtikrinant didelį nuvažiuotą atstumą. Minkštas mišinys naudojamas ant petnešų, siekiant sukurti tobulą sukibimą sukeliant bet kokiu atakos kampu.

NanoPro-tech™
NanoPro-tech™

NanoPro-tech™ sudėtis yra turtinga siliciumi, kurio pasiskirstymas yra pagerintas naujosios maišymo technologijos. Tobula sąjunga tarp struktūros ir šios sudėties leidžia pasiekti maksimalų sukibimą su kontakto zona, siekiant padidinti sukibimą su drėgnu paviršiumi.

SILICA RICH (Geresnis sukibimas su drėgnu paviršiumi ir šaltu oru)
SILICA RICH (Geresnis sukibimas su drėgnu paviršiumi ir šaltu oru)

Bridgestone mišinys su padidėjusiu silicio procentu suteikia galiniam ratui padidėjusią sukibimo su drėgna kelio danga galimybę, užtikrinant be priekaištų valdomumą.

CAP&BASE (Optimalus sukibimas visą padangos tarnavimo laiką)
CAP&BASE (Optimalus sukibimas visą padangos tarnavimo laiką)

Cap&Base technologija sujungia minkštą kompoziciją viršuje, užtikrinančią nepakartojamą sukibimą, su kietesne vidine kompozicija, garantuojančia optimalų padangos standumą. Net esant protektoriaus nusidėvėjimui, vidinė kompozicija nesiliečia su keliu, todėl sukibimo praradimas neįmanomas.

GP-JUOSTA
GP-JUOSTA

Papildoma diržo juosta palyginti su Mono-spirale MS-BELT leidžia vienodinti spaudimą visame kontakto su žeme paviršiuje. Rezultatas: daugiau sukibimo lenktynėse ir daugiau vairavimo kontrolės.

3LC + Kepurė ir Pagrindas
3LC + Kepurė ir Pagrindas

3LC technologija padidina padangos sukibimo su kelio danga galimybes ant petnešų ir prailgina protektoriaus tarnavimo laiką. Be to, po ją esantis Cap & Base sluoksnis padaro ją kietesnę, kas padeda padidinti jos sukibimą, taip pat šokų slopinimo galimybes ir suteikia išskirtinę bendrąją našumą bet kokiomis sąlygomis.

3D CTDM (Optimizuotas dizainas)
3D CTDM (Optimizuotas dizainas)

Padangų kūrimas "Bridgestone" dabar vyksta naudojant automatizuotą 3D CTDM technologiją. Ši naujoviška programa naudoja dinamines 3D simuliacijas ir atsižvelgia į visus padangos našumo rodiklius. Taigi, priekinių padangų raštai yra suprojektuoti optimizuoti stabilumą dideliu greičiu, tuo pačiu minimizuojant vibracijas. Kalbant apie galinių padangų raštus, didesni neigiami santykiai užtikrina tinkamą sukibimą ir reikiamą stabilumą posūkiuose. 3D CTDM technologija kuria padangų profilius, kurie užtikrina maksimalią efektyvumą ir didesnį lengvumą aštriuose posūkiuose. Siekiant išlaikyti sklandų vairavimą nepriklausomai nuo atakos kampų, siekiama vienodo kontakto slėgio, o maksimalus sukibimas užtikrinamas optimalia šonine standumo.

RC POLIMERAS (Didesnis kontaktas su keliu)
RC POLIMERAS (Didesnis kontaktas su keliu)

RC Polymer technologija leidžia gumos mišiniui gauti tolygiai pasiskirstančio silicio. Tai padidina padangos protektoriaus lankstumą, dėl ko padidėja kontakto su žeme plotas, nepriklausomai nuo temperatūros. RC Polymer sumažina trintį tarp mišinio molekulių, dėl ko mažėja riedėjimo pasipriešinimas ir atitinkamai mažėja sąnaudos.

Tęskite naršymą nesutikdami >
Apie slapukus ir kitus sekiklius
Padangulyderis.lt (AD TYRES) ir jos partneriai (Google, Hotjar, Microsoft) naudoja prisijungimo žymeklius (slapukus) ir kitus sekiklius (webstorage), kad būtų užtikrintas tinkamas svetainės veikimas, palengvintas jūsų naršymas, atliekami statistiniai matavimai ir personalizuotos reklamos kampanijos. Jūsų įrenginyje saugomuose slapukuose ir kituose sekikliuose gali būti asmens duomenų. Be jūsų laisvo ir aiškaus sutikimo nededame jokių slapukų ar kitų sekiklių, išskyrus tuos, kurie yra būtini svetainės veikimui. Saugome jūsų pasirinkimą 6 mėnesius. Sutikimas gali būti atšauktas bet kuriuo metu per slapukų ir kitų sekiklių puslapį. Galite pasirinkti toliau naršyti nesutikdami naudoti slapukus ar kitus sekiklius. Atsisakymas nekliudo naudotis paslaugomisAD TYRES. Daugiau informacijos prašome ieškoti slapukų ir ir kitų sekiklių puslapyje.
Personalizuoti slapukus
LiveChat