Bridgestone padangos gaminamos Japonijoje ir pasižymi gamybos procesu, apjungiančiu pažangias technologijas ir pripažintą patirtį. Įmonė įkurta 1931 metais.
Bridgestone išgarsėjo 2007–2010 metais, kuomet buvo oficiali padangų tiekėja Formulė 1 lenktynėse. Garsėjančios aukšta kokybe ir puikiu atsparumu smūgiams, Bridgestone, be kita ko, padangomis aprūpina ir prestižinių markių automobilius, pavyzdžiui, BMW, Audi, Mercedes, Porsche ar Ferrari.
Bridgestone žinomos ir tuo, kad išrado Runflat – revoliuciją sukėlusią sistemą, kuri leidžia važiuoti su prakiurusia padanga.
Naršykite mūsų plačią Bridgestone modelių gamą ir raskite tai, kas idealiai atitinka jūsų poreikius. Mėgaukitės geriausiomis kainomis visame mūsų pasirinkime!
Bridgestone SACT technologija siūlo dviejų skirtingų gumos mišinių derinį, kuris užtikrina padidėjusį atsparumą dilimui (esant normalioms tiesios linijos vairavimo sąlygoms), taip pat nepakartojamą pečių sukibimą lenktynėse. Štai tai, ko laukė sportinio vairavimo mėgėjai! Su dilimu, kuris atsiranda dėl jūsų vairavimo, pečiais, užtikrinančiais idealų trauką, ir centrine važiuojamąja danga, kuri dar labiau padidina nuvažiuotą atstumą, sunku rasti geriau kokybės / kainos santykio!
SACT technologija leidžia padangos protektoriaus centrinėje dalyje padengti daugiau atstumo prieš susidėvėjimą ir pateikti daugiau sukibimo turinčius pečius. Ji yra susijusi su po to esančiu Cap & Base sluoksniu, kuris užtikrina pagerėjusį protektoriaus standumą, tai suteikia nepaprastus sukibimo ir smūgių amortizacijos rezultatus nepriklausomai nuo oro sąlygų.
Silica Rich EX gumos sudėtyje yra daugiau silicio, dėl ko priekiniams padangoms suteikiamos pagerintos savybės drėgnomis sąlygomis. Derinant su RC Polymer technologija, silicio efektai yra padidinti ir padidėja padangos tarnavimo laikotarpis.
Bridgestone naujoji OBF technologija suteikia maksimalų standumą, kuris optimizuoja amortizaciją ir stabilumą dideliu greičiu. Ji taip pat tinka tiek sportiniam, tiek turistiniam vairavimui. Bridgestone OBF technologijos patentas šiuo metu yra patvirtinimo stadijoje.
Bridgestone šiandien yra vienintelis gamintojas, naudojantis HTSPC technologija, kurioje yra sujungti penki plieno monofilamentai, sudarantys vienaspiralę diržą. Guminis sluoksnis užtikrina izoliaciją nuo filamentų, garantuojančių vienodą ir linijinę įtampą, sukeliančią maksimalų standumą. Nepriklausomai nuo to, ar kelias yra sausas, ar drėgnas, padangos, naudojančios HTSPC technologiją, pasižymi geresniu sukibimu ir pagerėjusiu valdomumu dėl vienodo kontakto slėgio. Monofilamentai yra apsaugoti nuo bet kokios oksidacijos ir minimizuoja šilumos kaupimąsi, leidžiant reguliariau sunaikinti protektoriaus juostą ir padidinti nuvažiuotų kilometrų skaičių.
Bridgestone inovuoja su 3LC technologija, kurioje naudojamas trijų sluoksnių padangų mišinys. Dvi kieto mišinio sluoksniai užima riedėjimo juostos centrą, garantuodami puikią stabdymo stabilumą ir užtikrinant didelį nuvažiuotą atstumą. Minkštas mišinys naudojamas ant petnešų, siekiant sukurti tobulą sukibimą sukeliant bet kokiu atakos kampu.
NanoPro-tech™ sudėtis yra turtinga siliciumi, kurio pasiskirstymas yra pagerintas naujosios maišymo technologijos. Tobula sąjunga tarp struktūros ir šios sudėties leidžia pasiekti maksimalų sukibimą su kontakto zona, siekiant padidinti sukibimą su drėgnu paviršiumi.
Bridgestone mišinys su padidėjusiu silicio procentu suteikia galiniam ratui padidėjusią sukibimo su drėgna kelio danga galimybę, užtikrinant be priekaištų valdomumą.
Cap&Base technologija sujungia minkštą kompoziciją viršuje, užtikrinančią nepakartojamą sukibimą, su kietesne vidine kompozicija, garantuojančia optimalų padangos standumą. Net esant protektoriaus nusidėvėjimui, vidinė kompozicija nesiliečia su keliu, todėl sukibimo praradimas neįmanomas.
Papildoma diržo juosta palyginti su Mono-spirale MS-BELT leidžia vienodinti spaudimą visame kontakto su žeme paviršiuje. Rezultatas: daugiau sukibimo lenktynėse ir daugiau vairavimo kontrolės.
3LC technologija padidina padangos sukibimo su kelio danga galimybes ant petnešų ir prailgina protektoriaus tarnavimo laiką. Be to, po ją esantis Cap & Base sluoksnis padaro ją kietesnę, kas padeda padidinti jos sukibimą, taip pat šokų slopinimo galimybes ir suteikia išskirtinę bendrąją našumą bet kokiomis sąlygomis.
Padangų kūrimas "Bridgestone" dabar vyksta naudojant automatizuotą 3D CTDM technologiją. Ši naujoviška programa naudoja dinamines 3D simuliacijas ir atsižvelgia į visus padangos našumo rodiklius. Taigi, priekinių padangų raštai yra suprojektuoti optimizuoti stabilumą dideliu greičiu, tuo pačiu minimizuojant vibracijas. Kalbant apie galinių padangų raštus, didesni neigiami santykiai užtikrina tinkamą sukibimą ir reikiamą stabilumą posūkiuose. 3D CTDM technologija kuria padangų profilius, kurie užtikrina maksimalią efektyvumą ir didesnį lengvumą aštriuose posūkiuose. Siekiant išlaikyti sklandų vairavimą nepriklausomai nuo atakos kampų, siekiama vienodo kontakto slėgio, o maksimalus sukibimas užtikrinamas optimalia šonine standumo.
RC Polymer technologija leidžia gumos mišiniui gauti tolygiai pasiskirstančio silicio. Tai padidina padangos protektoriaus lankstumą, dėl ko padidėja kontakto su žeme plotas, nepriklausomai nuo temperatūros. RC Polymer sumažina trintį tarp mišinio molekulių, dėl ko mažėja riedėjimo pasipriešinimas ir atitinkamai mažėja sąnaudos.