Transmate Solitude profilis pasižymi centriniu nuolatinių briaunų raštu su 3D zigzago dizainu grioveliams, taip užtikrinant didesnį stabilumą dideliu greičiu ir optimizuotą tiesią važiavimo kryptį.
Pusiau uždaro peties konstrukcija padeda sumažinti triukšmo perdavimą iš centrinio bloko, taip sumažinant triukšmo lygį vairuojant, tuo pačiu pagerinant peties standumą ir posūkio našumą.
Geometrinis nuožulnumas kartu su skersinių laiptelių raštu užtikrina gerą sukibimą su šlapia danga ir sustiprina piešinio bloko standumą, ribojant pradinį nenormalų dėvėjimąsi ir optimizuojant valdymą bei stabdymo našumą ant sauso paviršiaus.
Be to, dizainas apima 3D griovelį tarp peties ir šono, kuris sumažina oro pasipriešinimą ir pagerina šilumos išsklaidymą peties srityje.
Galiausiai, keturių plačių išilginių griovelių buvimas, išdėstytų 12 tolygiai perimetru paskirstytų tylos grupių, leidžia nutraukti šių griovelių sukurtas garso bangas, taip prisidedant prie reikšmingo triukšmo sumažinimo.