Federal padangų prekės ženklas yra pasaulinė įmonė, kuri glaudžiai bendradarbiauja su vietos ekspertais. Turėdama daugiau nei 200 platintojų šešiuose žemynuose, Federal Tires yra pripažintas prekės ženklas dėl savo įsipareigojimo etikai, socialinei atsakomybei ir aplinkos apsaugai, vykdant „žaliąją globalizaciją“.
Įkurta Taivane 1954 m., Federal Tire nuo 1960 iki 1979 m. bendradarbiavo su Bridgestone Corporation ir nuo 1981 iki 2000 m. su Sumitomo Rubber Industries (Dunlop Tires). Ši partnerystė suteikė Federal svarbių techninių žinių, leidusių gaminti nuosavo prekių ženklo – Federal Tires – padangas. Šiandien Federal turi stiprų užsienio platintojų tinklą su daugiau nei 182 nacionaliniais / regioniniais atstovais 121-oje šalyje. Vietinėje rinkoje platinimo kanalus valdo dukterinė įmonė Federex Marketing Corporation.
Dėl pažangių technologijų, griežtos kokybės kontrolės ir aukštų saugumo standartų Federal toliau kuria novatoriškas ir kokybiškas UHP, SUV, LTR bei PCR padangas. Prekės ženklas sparčiai auga, nuolat tobulindamas visą savo aukštos kokybės padangų asortimentą, įskaitant UHP, SUV bei žiemines padangas.
Siekdama efektyviai spręsti visus galimus nesklandumus, Federal įgyvendino pažangios produktų kokybės planavimo (APQP) programą, skirtą išsamiai kokybės kontrolei visoje įmonėje užtikrinti. Be to, vykdydama šią programą, Federal įdiegė iniciatyvą „Self Motivated Quality Assurance System“, skirtą pirmosios grandies darbuotojams.
Norėdama išlaikyti ir toliau gerinti išskirtinius Federal rezultatus, ši bendrovė įdiegė ISO-90001 standartus ir pritaikė QS-9000 parametrus kokybės užtikrinimui. Bėgant metams, Federal taip pat gavo įvairius apdovanojimus ir sertifikatus iš automobilių gamintojų, tokių kaip Ford ir GM.