Paieška pagal matmenis
Motociklų padangos Bridgestone

Motociklų padangos Bridgestone

Padangų gamintojas Bridgestone ypatingą dėmesį skiria motociklų padangoms. Bridgestone padangas motociklams gamina jau 60 metų. Šiandien 30% naujų motociklų į Prancūzijos rinką patenka su Bridgestone padangomis kaip originalia įranga.

Gamintojas iš Japonijos šiuo metu visą savo dėmesį sutelkė į pastangas gerinti padangų kokybę ir eksploatacines savybes, kad motociklininkams suteiktų visapusišką malonumą. Naujausias gamintojo pasiūlymas – Battlax T30 padangos.

Norėdamas jas patikrinti, gamintojas bandymui pasamdė 100 motociklininkų. Tikslas buvo išbandyti naująsias padangas realiomis važiavimo sąlygomis, kad kasdien motociklu važinėjantiems vairuotojams galėtų pasiūlyti geriausios kokybės garantiją.

Perkamiausi profiliai

Kelių / Sportinės

Motoroleris

Enduro

Trail

Varžybos / Lenktynės

Kroso / Trialo lenktynės

Custom

Bridgestone technologija

DBC (Pagerinta valdomumas)

DBC (Pagerinta valdomumas)
Galinių padangų "Battlax BT-012SS" dizainas yra revoliucinis, jame yra dviguba dirželio sistema. Vienos spyruoklės dirželis papildomas dirželiu kiekviename petneše. Šis dizainas užtikrina puikų sukibimą sukeliant, kartu su nepakartojama vairavimo ir smūgių sugėrimo galia. Be to, riedėjimo juostos centrinė dalis paliekama laisva, tai padaro tiesaus vairavimo stabilumą.

MS-BELT (Mažiau kaupiamos šilumos ir didesnė stabilumas)

MS-BELT (Mažiau kaupiamos šilumos ir didesnė stabilumas)
Visi galiniai "Battlax" padangų modeliai naudoja viensluoksnės diržo konstrukciją. Tai yra unikali aramido juosta, nuolat apvyniota aplink padangą. Juostos unikalumas pašalina sluoksnių sutapimą, suvirinimus ar jungtis ir suteikia neįprastą lengvumą standartinėje kryžminės diržo konstrukcijoje. Viensluoksnis diržas drastiškai mažina bet kokį padangos sukimosi metu atsirandantį šildymą. Tai lemia didesnį stabilumą ir geriau slopina smūgius.

5LC (Maksimalus sukimosi trauka)

5LC (Maksimalus sukimosi trauka)
Iš Bridgestone MotoGP inžinierių genialumo kilusi 5LC technologija skirta galiniams padangoms išsiskiria sujungdama 5 sluoksnius iš 3 skirtingų gumos mišinių. : Riedėjimo juostos centras teikia pirmenybę stabilumui ir ilgaamžiškumui dėka kieto mišinio, petnešos suteikia neįtikėtiną trauką dėka vidutinio kietumo gumos, o galiausiai išorė leidžia nepaprastą sukibimą lenktynėse dėka aukštos sukibimo mišinio. Galiausiai, inovatyvi technologija tarnauja nuostabiam patyrimui!

ULTIMAT EYE™

ULTIMAT EYE™
Išskirtinė Bridgestone technologija, skirta padangų kūrimui, leidžianti matuoti ir vizualizuoti padangų kontakto su paviršiumi elgesį realiomis vairavimo sąlygomis. Anksčiau padangų kūrimas reiškė simuliacijų atlikimą, prototipų kūrimą ir matavimų laboratorijoje bei realių transporto priemonių testavimą, siekiant patikrinti našumą. ULTIMAT EYE™ laboratorijoje atkuria didelio greičio vairavimo sąlygas, atitinkančias realios transporto priemonės sąlygas, tai leidžia vizualizuoti padangų kontakto su paviršiumi elgesį. Be ankstesnių realių transporto priemonių testų, tai leidžia atlikti aukštos tikslumo analizę ir patikrinti našumą remiantis tvirtu moksliniu pagrindu. Naudojant technologiją, skirtą kurti padangas pačioms reikliausioms automobilių ir motociklų lenktynėms pasaulyje, matavimo ir analizės įranga gali atlaikyti iki 400 km/h greitį ir iki 60 laipsnių pasvirimo kampus.
LiveChat
Whatsapp Messenger