Pirelli, įkurta 1872 m., yra įmonė su giliomis itališkomis šaknimis. Šis prekės ženklas visame pasaulyje garsėja pažangiomis technologijomis, inovatyvumu ir aukšta savo produktų kokybe. Turėdama 18 gamybos fabrikų 12-oje šalių ir komercinę veiklą daugiau nei 160 šalių, Pirelli yra viena iš pagrindinių pasaulio padangų ir susijusių paslaugų gamintojų.
Įmonė, kurioje dirba apie 31 100 darbuotojų ir kuri 2023 m. generavo 6,7 mlrd. eurų apyvartą, yra vienintelė bendrovė, visiškai skirta vartotojų rinkai. Ji siūlo padangas automobiliams, motociklams ir dviračiams. Pirelli yra grynai vartotojiška padangų bendrovė, ypač orientuota į aukštos vertės padangų segmentą. Bendrovė nuolat siekia kurti produktus, kurie užtikrintų pačius aukščiausius našumo, saugumo, tylumo ir sukibimo su kelio danga lygius.
Pirelli novatoriškos padangos gali patenkinti net ir specifinius galutinių vartotojų mobilumo poreikius. Nuolat atsižvelgdama į aplinkos bei socialinius klausimus, Pirelli buvo pirmoji padangų sektoriaus įmonė, užsibrėžusi tikslą iki 2040 m. pasiekti anglies dioksido neutralumą. Ji sukūrė tvarumo modelį, įkvėptą 10 Jungtinių Tautų Pasaulinio susitarimo principų, AA1000 standarto suinteresuotųjų šalių įsitraukimo reikalavimų bei ISO 26000 gairių.
Bėgant metams, Pirelli daugiausia dėmesio skyrė aukštos pridėtinės vertės padangų kūrimui, gamybai ir rinkodarai. Šios padangos pasižymi ypatingomis savybėmis, susijusiomis su aukštu našumo lygiu, pažangiomis technologijomis bei saugumu. Vidutiniškai šių padangų ratlankių dydis yra didesnis. Vartotojai vertina Pirelli produktus dėl jų aukštos vertės, o Pirelli asortimentą sudaro novatoriškos padangos.
Be ryšio technologijų, naujoji padangų era atneša ir didesnį dėmesį aplinkai. Pirelli toliau investuoja į mokslinius tyrimus bei plėtrą, siekdama diegti naujas medžiagas, pakeičiančias iškastinę kilmę turinčias komponentes, siekiant iki 2040 m. pristatyti pirmąją padangą, kurioje 100% medžiagų būtų gaunamos iš biologinių šaltinių ir perdirbtos.
2021 m. Pirelli taip pat buvo FIA (Tarptautinės automobilių federacijos) pasirinkta kaip vienintelė Pasaulio ralio čempionato tiekėja. Bendrovė valdo 19 gamyklų visame pasaulyje ir veikia daugiau nei 160 šalių. Siekdama sumažinti savo poveikį aplinkai, gamintoja sukūrė „žaliojo našumo“ (angl. green performance) strategiją, kurios tikslas – teikti pirmenybę technologiškai pažangiems bei mažiau aplinkai kenkiantiems produktams ir paslaugoms. Pirelli jau daugelį metų dalyvauja „Formulės 1“ lenktynėse.