Paieška pagal matmenis
Automobilių padangos Nokian

Padangos Nokian

Nokian yra pirmaujantis padangų gamintojas, įsikūręs Šiaurės šalyse dar 1934 metais. Jis turi gamyklas Nokia mieste Suomijoje ir Vsevolozhski mieste Rusijoje. Prekės ženklas garsėja nepakeičiamomis žieminėmis padangomis. Iš tiesų, Nokian daugiausia investuoja į rinkas tose srityse, kuriose vyrauja Šiaurės šalims būdingas klimatas ir padangos patiria tikrų iššūkių, ypač kur sninga ar oro sąlygos dažnai būna atšiaurios ir nepastovios. Nokian sukūrė plačią padangų gamą, prieinamą visoje Europoje daugiau nei 900 oficialių pardavimo taškų.

Perkamiausi profiliai

Lengviesiems automobiliams

Visureigiams / SUV

Furgonams

4 sezonams

Nokian technologija

NOKIAN ARAMID ŠONAS

NOKIAN ARAMID ŠONAS
Padangos šoninių sienelių guma yra pagaminta iš medžiagos, naudojamos aviacijoje ir karinėse paskirties srityse, išskirtinio atsparumo aramido pluošto. Šios pluošto sruogos stiprina padangos šoninę dalį, suteikdamos jai daug geresnį atsparumą prieš smūgius ir pjūvius.

VALYTOS ALIEJUS

VALYTOS ALIEJUS
Nokian Tyres gamintoje, kiekvienas padangos gamybos procesas naudoja tik valytas aliejus ir niekada neįtraukia toksiškų ar kancerogeninių cheminių medžiagų. Ekologinių padangų gamintojų lydere, Nokian yra pionierius naudojant mažai aromatinių medžiagų turintį valytą aliejų. Nepaisant to, jo saugumo, ypač padangos sukibimo su drėgnu paviršiumi, rezultatai yra puikūs bet kurioje metų laikotarpyje.

DĖVĖJIMOSI IR AQUAPLANINGO RODIKLIS

DĖVĖJIMOSI IR AQUAPLANINGO RODIKLIS
Padangos turi nusidėvėjimo rodiklį (DSI), leidžiantį sužinoti likusį griovių gylį. Šis rodiklis sudarytas iš milimetrų skaičių serijos, įrašytos ant važiuojamosios dalies. Kuo daugiau važiuojamoji dalis nusidėvi per kilometrus, tuo labiau išblunka šie skaičiai. Padangoje yra antras rodiklis, informuojantis apie akvapleningo pavojų. Lašas yra padėtas ant centrinio bloko 4 mm nuo griovių dugno. Kai šis lašas ištrinamas dėl gumos nusidėvėjimo, tada atėjo laikas pakeisti padangas, nes akvapleningo pavojus yra didelis.

Tylus Raukšlių Dizainas

Tylus Raukšlių Dizainas
Vairavimo komforto optimizavimas yra nukreiptas į inovaciją "Silent Groove Design", esančią ant ilgųjų gumos blokų sienų, kur pusiau sferiniai ertmės, stilizuoti kaip golfo kamuolys, kontroliuoja oro judėjimą. Jie taip pat sustabdo garsus, skleidžiamus iš skersinių nervūrų kraštų, ir nepatogaus švilpimo išskiriamą garsą. Dėl to, garsai salone yra žymiai sumažinti, taip pat ir išorinis riedėjimo garsas. Galiausiai, vairavimas tampa tylesnis ir dar malonesnis. "Silent Groove Design" taip pat atvėsina padangos paviršių, mažindamas aerodinaminę reakciją, kas priešingai didina atsparumą pakeitimams ir kilometražą.

INFORMACIJOS ZONA

INFORMACIJOS ZONA
Info sritis, esanti ant Nokian padangos šono, padidina saugumą, nurodydama padėties ir slėgio indikatorius. Taigi, galima pažymėti padėtį padangų keitimo metu, taip pat teisingą išpūtimo slėgį. Šioje srityje net galima įrašyti naują informaciją, tai yra, varžtų sukimosi momentą ant lydinio ratlankių. Dauguma UHP sportinių padangų yra montuojamos ant aliuminio ratlankių, kuriems reikia didesnio dėmesio varžtų sukimui. Tai yra papildomas saugumas vartotojui, nes būtina, kad varžtai būtų priveržti teisingu momentu ir kad jie būtų priveržti kas 100 ar 200 kilometrų.

PAGRINDINĖS LYGINAMOSIOS SKYLĖS

PAGRINDINĖS LYGINAMOSIOS SKYLĖS
Pagrindinės padangos grioveliai yra išlyginti, tai suteikia jai, be elegancijos, didelį gebėjimą efektyviai pašalinti vandenį nuo kelio. Grioveliai, esantys ant šių pagrindinių slankių griovelių, padidina bendrą padangos griovelių tūrį ir padeda priešintis galimybei pradėti vandens lygio planavimą.

HYDRO GROOVES RIEŠUTAI

HYDRO GROOVES RIEŠUTAI
Artimiausia vidiniam pakraščiui esanti ilgagalė yra nubraižyta giliais Hydro diagonaliniais grioveliais, siekiant suteikti stabilumą padangai. Šie grioveliai gerina apsaugą nuo vandens plūdžio, sugriebdami daugiau vandens iš paviršiaus ir nukreipdami jį į didelius apimties griovelius.
Ši naujovė taip pat yra ir artimiausioje pagrindinėje ilgagalėje prie išorinio pakraščio. Visi šie plačių griovelių rinkiniai suteikia daugiau saugumo lietingomis sąlygomis ir labai sumažina slidimo ant drėgno asfalto riziką.

TWIN TRAC SILICA

TWIN TRAC SILICA
Nokian Twin Trac Silica yra gumos mišinys, sudarytas iš natūralios gumos, žinoma, bet taip pat ir iš silicio bei rapsų aliejaus. Originalus dalelių pasiskirstymas užtikrina optimalų padangos sukibimą su sniegu ir lietumi. Šis novatoriškas mišinys taip pat tobulina vairavimo stabilumą ir reakciją į padangos būklės pokyčius. Naudojamų medžiagų kokybė ir kiekis išlaiko puikias padangos žiemos laikotarpio našumo charakteristikas, net esant intensyviems temperatūros pokyčiams ar po labai daug kilometrų. Tuo tarpu transporto priemonės sąnaudos yra žymiai mažesnės dėl drastiško varžos riedėjimui sumažinimo.

NOKIAN INTELEKTUALI UHP SILICIJA

NOKIAN INTELEKTUALI UHP SILICIJA
Nokian Intelligent UHP Silica padangos protektoriaus sudėtis yra optimaliai suprojektuota, kad galėtų atlaikyti intensyvų naudojimą ir didelius greičius. Šios gumos molekulinės grandinės, susijungusios su silicio dalelėmis, rezultatas yra ypač tvirtas mišinys, išlaikantis savo elastingumą. Jis nuolat atlaiko didelį temperatūrų diapazoną ir stiprina sukibimą su drėgna danga bet kuriuo paros metu nuo pavasario iki rudens. Ryšys su keliu yra idealus ir neleidžia jokių nuokrypių, nepriklausomai nuo aplinkybių.

PIKUOTOS BĖGIO SKYLĖS

PIKUOTOS BĖGIO SKYLĖS
Lija yra orų sąlyga, kuri sukelia daugumą avarijų vasaros keliuose. Automobilio kontrolės praradimo rizika staigiai išauga, kai staiga užklumpa audra. Daugiausiai kaltinama padangų sukibimo stoka, nes ji sukelia aquaplaning fenomeną. Būtent todėl Nokian Tyres ant vasarinių padangų nubrėžė įpjautas raukšles, kurios padidina sukibimą su permirkusia kelio danga ir kompensuoja aquaplaning situacijose, kai krituliai yra pavojingi. Šios įpjautos raukšlės yra padėtos ant vidinio peties esančiose pagrindinėse skersinėse įpjautose. Padidėjęs šių griovių skaičius leidžia šioms elipsės formos įpjautoms talpinti didelį vandens kiekį. Ši idėja suteikia padangai tinkamą sukibimą net ir tada, kai laikas daro savo darbą ant padangos. Kuo daugiau išnyksta guma, tuo didėja įpjautų griovių tūris, kurios išsiplėtusios savo dugne.

PARAMA ANT PEČIŲ

PARAMA ANT PEČIŲ
Nuo ilgagalio griovelio, kuris apjuosia petį, jis yra palaikomas šoniniais nervais 20 laipsnių kampu. Šie grioveliai suteikia garsią kelio laikymą lenktynėse, keičiant kryptį, arba esant nepakankamam posūkiui arba slydimui.

LAMELLE CROSS-BLOCK

LAMELLE CROSS-BLOCK
Cross-Block skulptūros ant padangos centrinės dalies blokų yra sukurtos veikti dviem kryptimis. Cross lamelės, esančios šalia išorinio peties, sudaro tvirtą kraštą, suteikiantį stabilumą bet kokiomis sąlygomis. Cross lamelės, esančios šalia vidinio peties, sudaro labiau artikuliuotą kraštą. Jos suteikia subtilų ryšį su keliu ir mažina riedėjimo reakciją bei triukšmo intensyvumą. Buvo atliktas išsamus optimizavimo darbas su griovių tūriu ir Cross lamelės pasvirimu, kuris sudaro skiautę palyginti su kraštu. Kai kelias yra drėgnas, Cross lamelė saugo kelyje esantį vandenį ir maksimaliai išstumia jį į pagrindines grioves, taip stipriau užkertant kelią vandens plūduriavimui.

DAUGIASLUOKSNĖ STRUKTŪRA

DAUGIASLUOKSNĖ STRUKTŪRA
Dažniasluoksniame padange, naudojant kelis gumos mišinius, padangai suteikiamos įvairios savybės. Nokian Intelligent UHP Silica protektoriaus gumos sluoksnis užtikrina geriausią sąveiką su kelio danga bet kokiomis sąlygomis ir yra skirtas pasiekti maksimalų našumą intensyvaus naudojimo sąlygomis, taip pat esant aukštam greičiui.
Vidurinį sluoksnį sudaro mišinys, kuriame yra mažo molekulinio svorio nanosilicio. Su šia originalia ir inovatyvia medžiaga, pastebima daug greitesnė krypties pokyčių perduotis nei su įprastais mišiniais.
Kalbant apie apatinį sluoksnį, jo itin standus gumos mišinys mažina riedėjimo pasipriešinimą, kuris stipriai sumažina šilumą, didina atsparumą pablogėjimui, mažina energijos sąnaudas ir mažina toksiškų išmetamųjų teršalų kiekį aplinkai.

DVIGUBO PLYTELIŲ PARAMA

DVIGUBO PLYTELIŲ PARAMA
Dvigubo pagalvės palaikymo sistema, esanti išorinėje padangos pečioje, atlieka savo vaidmenį intensyviai vairuojant: struktūra sustingsta, nes blokai remiasi vienas į kitą, suteikdami tikslumą vairavimui. Priešingai, šis palaikymas yra daug mažiau intensyvus standartinio vairavimo metu, kas mažina riedėjimo reakciją ir dėl to sumažina transporto priemonės sąnaudas. Pečio regioną taip pat palaiko 20 laipsnių kampas, kurį formuoja riešutų šonai. Tai suteikia padangai papildomo stabilumo, ypač posūkiuose, keičiant kryptį, taip pat staigiai manevruojant, kad išvengtumėte kliūties.
LiveChat
Whatsapp Messenger