Kumho Tyre yra tarptautinė, gerai žinoma įmonė padangų srityje. Eksportuodama produkciją, kurios vertė viršija 1,8 mlrd. JAV dolerių, į maždaug 180 šalių, ji užima svarbią poziciją pasaulinėje rinkoje. Šį tarptautinį mastą palaiko tyrimų ir plėtros (R&D) centrų tinklas, veikiantis Kinijoje, Amerikoje, Vokietijoje ir Korėjoje, Gvangdžu R&D centre.
Kumho prekės ženklą veda dvi pagrindinės vertybės: „atkaklumas“ ir „aistra“. Šie du principai yra įmonės ir jos darbuotojų veiklos pagrindas, kurie nuolat siekia tobulėti ir ieško geriausių sprendimų tikslams pasiekti, nepaisant iškylančių iššūkių.
Šalia šių vertybių, Kumho Tyre įsipareigoja aplinkosaugai. Įmonė siekia saugoti aplinką taikydama ekologišką verslo valdymą, gamindama „žaliuosius“ produktus, taikydama žaliąjį marketingą, tobulindama procesus ir prisidėdama prie socialinės gerovės. Kumho Tyre siekia tapti pavyzdine 21-ojo amžiaus įmone aplinkos apsaugos ir palaikymo srityje.
Kumho Tyre strateginės kryptys yra aiškios :
- Išlaikyti produktų inovacijas, siekiant didinti klientų pasitenkinimą
- Stiprinti ir užtikrinti konkurencingumą tarptautiniu mastu
- Stabilizuoti vystymosi potencialą sukuriant gerai įdiegtą tarptautinio valdymo sistemą
Dėl nuolatinių technologinių patobulinimų ir išsamių tyrimų Kumho Tyre sugebėjo pagaminti pasaulinio lygio padangas. Kumho Tyre tyrimų institutas, be kita ko, sukūrė išskirtines lenktynines padangas ir vieninteles lėktuvų padangas Pietų Korėjoje. Šie pasiekimai yra intensyvių tyrimų, mokslininkų aistros ir jų atkaklumo rezultatas.
Galiausiai, Kumho Tyre pritaikė unikalių technologijų naujoms medžiagoms, lengvoms dalims ir optimizuotam dizainui, kad sukurtų aplinkai draugiškas pasaulinio lygio padangas.